A Philips Világítástechnika nagykereskedője
 
Mobil: +36 20 9655 654     E-mail: ekisplusz@ekisplusz.hu
 

Amennyiben több részletben történik a megrendelt termékek kiszállítása, többször kell szállítási díjat fizetnem?
A kiszállítási díjat csak egyszer számítjuk fel. Ha a termékek több részletben érkeznek be, akkor természetesen van rá mód hogy több részletben küldjük ki vásárlóinknak a megrendelt termékeket. Ennek nincs többlet költsége. Mindössze annyit kell tennie, hogy egyeztet kollégáinkkal (telefonon vagy e-mailben).

Lehet-e izzókat vásárolni az üzletben?
Izzókat nagy választékban tartunk raktárkészleten, ezáltal üzletünkben megrendelés nélkül is lehet vásárolni hagyományos, energiatakarékos, valamint LED-es fényforrásokat!

Ha megrendelem mikor érkezik be? Ha beérkezik, mikor kapom meg?
A termékek általános beérkezési ideje 1 héten belül várható. Vannak termékek amelyek külföldről érkeznek, ezeknek a termékeknek elérhetősége 2 hét - 4 hét. Rendelés leadást követő munkanapig küldünk egy e-mailt a várható beérkezési időpontról. Amennyiben ez nem felel meg Önnek, módjában áll módosítani vagy lemondani a rendelést. A termékek nagy része a beérkezési napon már csomagolásra is kerül és a következő munkanapon kézbesítésre kerül a vásárlónak.

Ha nem tetszik a választott termék akkor itt hagyhatja? Mi van akkor, ha megrendelem, átveszem és nem tetszik?
Ha megkapja a terméket és nem tetszik, akkor 14 napon belül módjában áll elállni a vásárlási szerződéstől. A terméket vissza kell juttatnia üzletünkbe. Amennyiben a termékkel minden rendben van, a teljes vételárat levásárolhatja másik termékre, vagy az árát visszatérítjük Önnek.(Visszaszállítási cím: Általános szerződési feltételekben).

Hogyan vegyem meg ha előtte nem is láttam a terméket?
A web áruházon keresztül történő vásárlás egyik előnye és hátránya is egyben, hogy előre nem tudjuk megnézni a megrendelt terméket. Internetes vásárlás esetében a fogyasztót védi a 14 napon belüli elállási jog. Amennyiben mégis megrendelné a kiválasztott terméket, még mindig élhet 14 napos elállási jogával.

Kapok-e értesítést kiszállítás előtt?
A kiszállítás előtt e-mailben vagy telefonon értesítjük, hogy a termékeket átadtuk a futárnak! A futárnak minden esetben megadjuk az átvevő telefonszámát, hogy el tudja érni a kiszállítás napján!

Meg lehet nézni az üzletükben a terméket?
A terméket akkor tudja megnézni üzletünkben, ha látja a weboldalon a termék mellet a „raktáron” feliratot. Ha látja a Raktáron feliratot, akkor az adott termék az üzletünkben megtalálható és megnézhető. A raktáron lévő termékek nincsenek mind kiállítva üzletünkben, de rendelkezésre állnak, és meg tudjuk mutatni őket.

Mennyi a házhoz szállítási díj?
A házhozszállítási díj bruttó 1.390.- Ft, a csomagot a GLS futárszolgálat kézbesíti kedves vásárlóinknak Magyarország területén belül.
Ha a megrendelés végösszege meghaladja a bruttó 20.000 Ft-ot, akkor a csomagküldésért nem számítunk fel külön díjat.

Mikor érkezik? Miért nem érkezett meg?
A termékek várható beérkezéséről e-mailben tájékozatjuk vásárlóinkat. Ha a megrendelt áru nem érkezett meg a visszaigazolt várható beérkezési időpontban, érdeklődjön kollégáinknál telefonon vagy e-mail-ben. Ügyintézéshez kérjük készítse elő a vásárlási azonosítót (a visszaigazoló e-mail-ben találja a fejléc környékén) és a termék pontos cikkszámát. Előfordulhat, hogy azonnal nem tudunk pontos választ adni, mert a forgalmazóval/gyártóval fel kell vennünk a kapcsolatot, ebben az esetben kérhet e-mail-ben visszajelzést illetve visszahívást. A rendszerünk abban az esetben küld a vásárlónak értesítést, amikor a termék beérkezik és megváltozik a rendelés státusza.

Mindenképp kell regisztrálni a rendeléshez? Van-e lehetőség telefonon, e-mailben rendelni?
A regisztráció nem kötelező de ha ön úgy dönt , hogy regisztrál akkor a későbbi nálunk történő vásárlását könnyíti meg. Természetesen bármilyen felmerülő probléma esetén regisztráció nélkül is el tudják érni, vagy értesíteni Önt a kollégáink. Megrendelést kizárólag internetáruházunkon keresztül fogadunk el, telefonon nem nem áll módunkban. A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra, iktatásra nem kerül. A vásárlói kosár összeállítása után a vásárlónak lehetősége nyílik a kosár utólagos módosítására egészen addig, amíg nem véglegesíti a rendelését a rendelési folyamat végén található "Megrendelés megerősítése" gombbal.


Van raktáron és ha van egyből elvihető? Ki tudnak-e szolgálni raktárról?
Természetesen. Web áruházunk fel van készítve a raktárról történő árusításra is. Amennyiben látja a termék mellett a Raktáron feliratot, az azt jelenti, hogy üzletünkben rendelkezésre áll, tehát azonnal elvihető. Célszerű készíteni rá egy rendelést, mert így foglalásba kerül a termék az Ön részére, így biztosan nem adjuk el amíg bejön üzletünkbe. A darabszám tekintetében kollégáinktól tud információt kapni.

Van-e garancia a termékekre és hogyan érvényesíthető?
A gyártó minden termékére garanciát vállal kivéve az ÁSZF-ben leírtak alapján , amit a számla ellenében lehet érvényesíteni.