A Philips Világítástechnika nagykereskedője
 
Mobil: +36 20 9655 654     E-mail: ekisplusz@ekisplusz.hu
 

Amennyiben több részletben történik a megrendelt termékek kiszállítása, többször kell szállítási díjat fizetnem?
A kiszállítási díjat csak egyszer számítjuk fel. Ha a termékek több részletben érkeznek be, akkor természetesen van rá mód hogy több részletben küldjük ki vásárlóinknak a megrendelt termékeket. Ennek nincs többlet költsége. Mindössze annyit kell tennie, hogy egyeztet kollégáinkkal (telefonon vagy e-mailben).

Lehet-e izzókat vásárolni az üzletben?
Izzókat nagy választékban tartunk raktárkészleten, ezáltal üzletünkben megrendelés nélkül is lehet vásárolni hagyományos, energiatakarékos, valamint LED-es fényforrásokat!

Ha megrendelem mikor érkezik be? Ha beérkezik, mikor kapom meg?
A termékek általános beérkezési ideje 1 héten belül várható. Vannak termékek amelyek külföldről érkeznek, ezeknek a termékeknek elérhetősége 2 hét - 4 hét. Rendelés leadást követő munkanapig küldünk egy e-mailt a várható beérkezési időpontról. Amennyiben ez nem felel meg Önnek, módjában áll módosítani vagy lemondani a rendelést. A termékek nagy része a beérkezési napon már csomagolásra is kerül és a következő munkanapon kézbesítésre kerül a vásárlónak.

Ha nem tetszik a választott termék akkor itt hagyhatja? Mi van akkor, ha megrendelem, átveszem és nem tetszik?
Ha megkapja a terméket és nem tetszik, akkor 14 napon belül módjában áll elállni a vásárlási szerződéstől. A terméket vissza kell juttatnia üzletünkbe. Amennyiben a termékkel minden rendben van, a teljes vételárat levásárolhatja másik termékre, vagy az árát visszatérítjük Önnek.(Visszaszállítási cím: Általános szerződési feltételekben).

Hogyan vegyem meg ha előtte nem is láttam a terméket?
A web áruházon keresztül történő vásárlás egyik előnye és hátránya is egyben, hogy előre nem tudjuk megnézni a megrendelt terméket. Internetes vásárlás esetében a fogyasztót védi a 14 napon belüli elállási jog. Amennyiben mégis megrendelné a kiválasztott terméket, még mindig élhet 14 napos elállási jogával.

Kapok-e értesítést kiszállítás előtt?
A kiszállítás előtt e-mailben vagy telefonon értesítjük, hogy a termékeket átadtuk a futárnak! A futárnak minden esetben megadjuk az átvevő telefonszámát, hogy el tudja érni a kiszállítás napján!

Meg lehet nézni az üzletükben a terméket?
A terméket akkor tudja megnézni üzletünkben, ha látja a weboldalon a termék mellet a „raktáron” feliratot. Ha látja a Raktáron feliratot, akkor az adott termék az üzletünkben megtalálható és megnézhető. A raktáron lévő termékek nincsenek mind kiállítva üzletünkben, de rendelkezésre állnak, és meg tudjuk mutatni őket.

Mennyi a házhoz szállítási díj?
A házhozszállítási díj bruttó 1.390.- Ft, a csomagot a GLS futárszolgálat kézbesíti kedves vásárlóinknak Magyarország területén belül.
Ha a megrendelés végösszege meghaladja a bruttó 20.000 Ft-ot, akkor a csomagküldésért nem számítunk fel külön díjat.

Mikor érkezik? Miért nem érkezett meg?
A termékek várható beérkezéséről e-mailben tájékozatjuk vásárlóinkat. Ha a megrendelt áru nem érkezett meg a visszaigazolt várható beérkezési időpontban, érdeklődjön kollégáinknál telefonon vagy e-mail-ben. Ügyintézéshez kérjük készítse elő a vásárlási azonosítót (a visszaigazoló e-mail-ben találja a fejléc környékén) és a termék pontos cikkszámát. Előfordulhat, hogy azonnal nem tudunk pontos választ adni, mert a forgalmazóval/gyártóval fel kell vennünk a kapcsolatot, ebben az esetben kérhet e-mail-ben visszajelzést illetve visszahívást. A rendszerünk abban az esetben küld a vásárlónak értesítést, amikor a termék beérkezik és megváltozik a rendelés státusza.

Mindenképp kell regisztrálni a rendeléshez? Van-e lehetőség telefonon, e-mailben rendelni?
A regisztráció nem kötelező de ha ön úgy dönt , hogy regisztrál akkor a későbbi nálunk történő vásárlását könnyíti meg. Természetesen bármilyen felmerülő probléma esetén regisztráció nélkül is el tudják érni, vagy értesíteni Önt a kollégáink. Megrendelést kizárólag internetáruházunkon keresztül fogadunk el, telefonon nem nem áll módunkban. A megrendelés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, kinyomtatásra, iktatásra nem kerül. A vásárlói kosár összeállítása után a vásárlónak lehetősége nyílik a kosár utólagos módosítására egészen addig, amíg nem véglegesíti a rendelését a rendelési folyamat végén található "Megrendelés megerősítése" gombbal.


Van raktáron és ha van egyből elvihető? Ki tudnak-e szolgálni raktárról?
Természetesen. Web áruházunk fel van készítve a raktárról történő árusításra is. Amennyiben látja a termék mellett a Raktáron feliratot, az azt jelenti, hogy üzletünkben rendelkezésre áll, tehát azonnal elvihető. Célszerű készíteni rá egy rendelést, mert így foglalásba kerül a termék az Ön részére, így biztosan nem adjuk el amíg bejön üzletünkbe. A darabszám tekintetében kollégáinktól tud információt kapni.

Van-e garancia a termékekre és hogyan érvényesíthető?
A gyártó minden termékére garanciát vállal kivéve az ÁSZF-ben leírtak alapján , amit a számla ellenében lehet érvényesíteni.

Web áruházunkat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket. Az áruház funkcióit elsősorban a személyes vásárlás során is felmerülő igényekhez igazítottuk, és azon túlmenően próbáltuk további ötletekkel segíteni a vásárlást. A legmegfelelőbb termék kiválasztásának elősegítésére, igyekszünk Önnek a lehető legtöbb javaslatot, és információt nyújtani a kiválasztott termékekre vonatkozóan.

Böngészés a termékek között
Az áruházban Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat termékeinkről. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges. A bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek egy átmeneti tárolóba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát adatai megadásával ezen cikkek azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat. Itt választhat a termékek közül, és eljuthat a termékek részletes információs oldalaira, amelyen már fénykép és részletes műszaki leírás is található. A termék alatt találja meg az árat, illetve itt teheti kosarába a terméket. Amennyiben szeretne más termékeket is megtekinteni, az áruház minden oldalán megtalálható kezelőgombok segítségével böngészhet tovább.

Keresési lehetőségek
A KERESÉS funkcióval a vásárlást, illetve a kiválasztást szeretnénk megkönnyíteni, mivel egy szót, vagy szótöredéket megadva lehet keresni a termékek azonosítójában, megnevezésében és a termékleírásban.

Termék rendelése
Érvényes rendelést Ön csak a szállítási és számlázási adatainak megadásával adhat fel. A regisztráció során az adatlapot értelemszerűen ki kell tölteni. Természetesen lehetőség van eltérő szállítási és számlázási cím megadására is, így akár ajándékot is küldhet áruházunkból. A regisztrációt megelőzően, vagy követően kosarába elhelyezheti a kívánt termékeket. Itt választhat fizetési és szállítási módot. A szállítási cím megadása után az áruházi szoftver automatikusan kiszámítja a fizetendő szállítási díjat.

Rendeléssel kapcsolatos értesítések, státuszok
A rendelését követően küldünk egy visszaigazoló e-mailt, ami egy automata levél, és amely nem minősül visszaigazolásnak!
Ebben a levélben az adatok csupán tájékoztató jellegűek. Megrendelése az ezt követő visszajelzés után tekinthető visszaigazoltnak.

Az általunk küldött értesítésekben, minden megrendelt terméknek külön termékstátusza van, mellyel minden termék állapotát külön-külön nyomon lehet követni.
Az alábbi termékstátuszokkal találkozhatnak:

Megrendelve
Gyártótól megrendeltük a választott terméket. - Ez a termékstátusz dátumos leírással párosul, ahol látható a termék várható beérkezése.

Kifutott
Sajnos a választott termék forgalmazását a gyártó megszüntette, ezért nem elérhető. - Ilyen esetben szívesen segítünk választani helyette másik terméket.

Raktáron
Termék beérkezett raktárunkba.

Vevő visszajelzésére várunk
Amennyiben nem érkezett meg hozzánk az utalás (melyet kiválasztott fizetési módként megjelölt), vagy egyéb tisztázandó kérdés felmerült a termékkel kapcsolatban és várjuk visszajelzését/válaszát.

Visszamondva
Amennyiben visszamondta a korábban megrendelt terméket.

Kiszállítva
Amennyiben házhozszállítást kért, és az meg is történt, megrendelése az alábbi státuszba kerül

Átadva
Amennyiben személyesen átvette az üzletünkben a terméket, vagy amennyiben átadtuk futárszolgálatnak (házhoz szállítás esetén).

Átvételi módok
Az áru kétféle módon kerülhet a megrendelőhöz. Személyes átvétel üzletünkben, melynek lehetséges időpontjáról tájékoztatjuk Önt telefonon, vagy e-mailben.(Ebben az estben nem minősül távollevők közötti szerződésnek ,és jelen ÁSZF rendelkezései sem vonatkoznak rá.) Futárpostán keresztül történő kézbesítés. (A megrendelt terméket csak Magyarország területén belül áll módunkban kiszállítatni. )A megrendelt terméket a GLS Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére kérje a szállítást). Sikertelen kézbesítés esetén, telefonon egyeztetnek, illetve keresik Önt.

Fizetési módok
Cégünk fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelés nagyságától függően előleget kérjen a megrendelőtől. Ennek mértékéről a megrendelés visszaigazolása előtt tájékoztatjuk Önt.

Személyes átvétel esetén
Ha a megrendelés leadásakor a személyes átvétel üzletünkben opciót választotta, akkor Ön az alábbi fizetési feltételek közül választhat.
- készpénzben az áru átadásakor
- előre utalással (Az átutaláskor kérjük a megrendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékek a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után vehetőek át.)
Házhozszállítás esetén
Ha a megrendelés leadásakor a házhozszállítás opciót választotta, akkor Ön az alábbi fizetési feltételek közül választhat:
- utánvét fizetéssel a futárnak
- előre utalással (Az átutaláskor kérjük a megrendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékeket a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után adjuk át a futárszolgálatnak kiszállításra.)

Az eladó Adatai:

Név: Ekis Plusz Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 
Rövidített név: Ekis Plusz Kft.
Székhely: 4400 Nyíregyháza, Rigó u. 39.
Telephely: 4400 Nyíregyháza , Kállói út 12/F. , ahol a kereskedelmi tevékenység folyik
Cégjegyzékszám: 15-09-068833
Bejegyző Bíróság: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 13172057-2-15
Uniós adószám (UID):HU13172057
Bankszámlaszám: 12052729-01840538-00100000
Mobil , Ügyfélszolgálat , Garanciális ügyintézés: +36(20)9655-654
Fax: +36(42)430-284
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe:
Veress Lászlóné e.v., 4400 Nyíregyháza, Család u. 24. E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

1. Vevőszolgálat nyitvatartási ideje és elérhetőségei

Rendszerünk a rendeléseket rögzíti nyitvatartási időn kívül is, de telefonon csak ebben az időben vagyunk elérhetőek, és tudunk segíteni. Elektronikus levélben (e-mailen) feltett kérdésekre is csak nyitvatartási időben áll módunkban válaszolni.

Elérhetőségeink:

Cím: Ekis Plusz Kft. 4400 Nyíregyháza Kállói út 12/F.
Mobil: +36(20)9655-654
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Nyitva tartás napja

Nyitva tartás ideje

Hétfő

09:00-17:30

Kedd

09:00-17:30

Szerda

09:00-17:30

Csütörtök

09:00-17:30

Péntek

09:00-17:30

Szombat

09:00-13:00

Vasárnap

Zárva

 

2. VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK 

Böngészés a Web áruházban

Áruházunkban tetszés szerint barangolhat, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat a részletekről. A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát.

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét és szállítási  költségét.

 

3.  Regisztráció

Ahhoz, hogy vásárolni tudjon áruházunkban nem fontos regisztrálnia magát, de megteheti. (Későbbi újbóli vásárlásnál viszont könnyebbé teszi a szállítási, számlázási adatok egyeztetését). 

 

4. A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ez után lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő  módot:

- Átvételi módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat által)

-  Fizetési módot (utánvét, banki előreutalás, készpénz).

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Az ügyfél a megrendeléssel  kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti.

 

5. Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes eladási árak, amelyeket a web áruházban a termékek mellett találnak. Amennyiben a web áruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Web áruházunkban található árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák az Áfát, továbbá magyar forintban értendőek.

Az üzletben jelenlévő áruk ára eltérhet, ezért csak a web áruházunkon keresztül megrendelt árura érvényesek az árak.

A termékek árai nem tartalmazzák a szállítási költségeket.

A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.

 

6. Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról, és a kiszállítás elindításáról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

 

7. Megrendelt áru átvételének módjai

Az áru kétféle módon kerülhet a megrendelőhöz:

- Személyes átvétel üzletünkben, melynek lehetséges időpontjáról tájékoztatjuk Önt telefonon, vagy e-mailben.(Ebben az estben nem minősül távollevők közötti szerződésnek, és jelen ÁSZF rendelkezései sem vonatkoznak rá.)

- Futárpostán keresztül történő kézbesítés.  (A megrendelt terméket  csak Magyarország területén belül áll módunkban kiszállítatni. )

A megrendelt terméket a Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére kérje a szállítást). Sikertelen kézbesítés esetén, telefonon egyeztetnek, illetve keresik Önt.

 

8. Fizetési feltételek

Ha a megrendelés leadásakor a személyes átvétel üzletünkben opciót választotta, akkor Ön az alábbi fizetési feltételek közül választhat.

- Készpénzben az áru átadásakor

- Előre utalással (Az átutaláskor kérjük a megrendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékek a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után vehetőek át.)

- Átutalással (Megállapodás szerint)

Ha a megrendelés leadásakor a házhozszállítás opciót választotta, akkor Ön az alábbi fizetési feltételek közül választhat.

- Utánvét fizetéssel a futárnak

- Előre utalással (Az átutaláskor kérjük a megrendelés sorszámát minden esetben írják bele a megjegyzés rovatba! A megrendelt termékeket a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után adjuk át a futárszolgálatnak kiszállításra.)

- Átutalással (Megállapodás szerint)

 

9. Szállítási mód

Az áru kétféle módon kerülhet a megrendelőhöz. Az egyik a személyes átvétel üzletünkben,a  másik a futárpostán keresztül történő kézbesítés  melynek lehetséges időpontjáról tájékoztatjuk Önt telefonon, vagy e-mailben . A terméket csak Magyarország területén  belül áll módunkban kiszállítatni.

A megrendelt terméket a Sprinter Futárszolgálat vagy az MPL Magyar Posta Futárszolgálat munkatársai munkanapokon 8 és 17 óra között, előzetes telefonos egyeztetés nélkül szállítják ki (ezért lehetőleg a munkahelyére kérje a szállítást). Sikertelen kézbesítés esetén, telefonon egyeztetnek, illetve keresik Önt.

 

10.   Házhozszállítási díj

 Rendelés   értéke

Kiszállítás bruttó díja

0 - 20.000,-Ft

2500,-Ft

20.000,-Ft felett

Ingyenes

Amennyiben a web áruházunkban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot azok korrekciójára. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Fogyasztó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Az adatok megadását követően Fogyasztó a ”pénztár” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban.
Adatbeviteli hibák javítása: Fogyasztó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
Fogyasztó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Fogyasztó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Fogyasztóhoz nem érkezik meg, Fogyasztó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve a Fogyasztóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Fogyasztó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

11. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

12. Rendelés lemondása, újrakézbesítés kérése

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.. címen a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni, a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben mi elküldtük Önnek a megrendelt csomagot, és azt Ön 5 munkanapon belül nem veszi át, a csomagot automatikusan visszaküldi a szállító cég a címünkre. Amennyiben Ön kezdeményezi, a csomagot a szállítási költség újbóli felszámításával elküldjük Önnek. Amennyiben egy címről két vagy több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, Áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön újra csomagot. Amennyiben a megrendelt áru nem érkezik meg az ígért időben, kérjük, másnap keresse Ügyfélszolgálatunkat.

 

13.   Garancia, szavatosság, csere:

A www.ekisplusz.hu internetes áruház és a gyártók, importőrök az eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállalnak. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
 
Név: Ekis Plusz Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 
Rövidített név: Ekis Plusz Kft.
Székhely: 4400 Nyíregyháza, Rigó u. 39.
Telephely: 4400 Nyíregyháza, Kállói út 12/F. , ahol a kereskedelmi tevékenység folyik
Cégjegyzékszám: 15-09-068833
Bejegyző Bíróság: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Bíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 13172057-2-15
Uniós adószám (UID):HU13172057
Bankszámlaszám: 12052729-01840538-00100000
Telefon: Ügyfélszolgálat,Garanciális ügyintézés: +36(20)9655-654 
Fax: +36(42)430-284
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Garanciális ügyintézésre visszaküldött termékeket kizárólag számlával együtt fogadunk, továbbá szükséges a vitatott probléma részletes leírása is!
Ezek nélkül sajnos nem tudjuk az ügyintézést lefolytatni.
Az eladó a megvásárolt termékeket csak abban az esetben köteles kicserélni, ha azok bizonyítottan hibásak.
A reklamációt a bejelentést követő 8 (nyolc) munkanapon belül kivizsgáljuk. A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a Fogyasztót terheli. Szavatossági igény estén a vevő kérheti a termék javítását, cseréjét,vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.
Sem a gyártó (Philips), sem mi nem tudunk jótállást vállalni a hagyományos és halogén izzókra és speciális fényforrásokra, mert azok élettartama a működtető feszültségtől függ. Jótállásunk kizárólag az általunk eladott termékekre érvényes, mely tényt minden garancia bejelentéskor vizsgálunk. Amennyiben a terméken szereplő gyártói kód nem egyezik az általunk eladott termék elektronikusan rögzített kódjával, fenntartjuk a jogot az önkéntes jótállás visszautasítására
Garanciális problémával rendelkező termékek postacíme: 4400, Nyíregyháza Szegfű utca 58.

14.   Elállás joga

A csomagküldő internetes vállalatokra vonatkozó jogszabály értelmében a Vevőnek joga van az áru átvételét követő 14 napon belül a vásárlástól indoklás nélkül elállni. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ebben az esetben az Eladó köteles az áruért kifizetett vételárat visszatéríteni a Vevőnek az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik. A Vevő pedig köteles az árut nem használt, eredeti állapotában, eredeti csomagolásában és a kapott számlával együtt az Eladónak visszaszolgáltatni és viselni az ezzel kapcsolatosan felmerülő költségeket. Használt terméket nem veszünk vissza. Ennek módjáról a Távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5.) számú kormányrendelet rendelkezik, valamint az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének szabályozása.


Elállási nyilatkozat :   link


Abban az esetben, hogy ha a Fogyasztónak minősülő  Vevő az áru átvételét követően eláll a vásárlási szándékától azt az Eladónak valamelyik elérhetőségén írott formában az  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre vagy postai úton a rendelésszámra hivatkozva jeleznie kell. Postai úton való jelzés esetén a feladás dátumát vesszük figyelembe. Ekkor a Vevő dönthet úgy, hogy a vételár visszatérítése helyett a vételárat valamely más, az ekisplusz.hu  web-áruházban szereplő termékre levásárolja. Ebben az esetben a Vevő által újonnan választott termék kiszállítási költségét az Eladó átvállalja.
Fogyasztónak minősül a Vevő, ha gazdasági tevékenysége körén kívül eső célból köti meg a szerződést, vagyis nem továbbértékesítési céllal, hanem saját használatra vásárolja meg a terméket.

15. Vegyes Rendelkezések
 Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
 Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
 Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.  Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

16. Panaszkezelés rendje
Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Az Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Panaszával elsősorban az alábbi címhez fordulhat:
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.;

Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Címe: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési címe: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszáma: +36 1 459 4800
Faxszáma: +36 1 210 4677
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

17.   Használati feltételek

Azzal, hogy megnyitja, belép, a www.ekisplusz.hu valamelyik oldalára elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem regisztrált felhasználója a web-áruháznak.

Az oldalon található esetleges tartalmi, esztétikai, vagy helyesírási hibákért elnézését kérjük, folyamatosan dolgozunk azok kijavításán. Az Ekis Plusz Kft. mindent megtesz, hogy a web-áruházban található összes adat, információ korrekt, naprakész legyen, azonban elhárít minden felelősséget a tipográfiai és egyéb elírási hibákért, és fenntartja a jogot, hogy visszautasítsa az olyan megrendelést, amely bármely okból téves adatokat tartalmaz, akár a visszaigazolást követően is.

A www.ekisplusz.hu online áruház üzemeltetője: Ekis Plusz Kft., 4400 Nyíregyháza Szegfű u. 58., Adószám: 13172057-2-15, Cégjegyzékszám: 15-09-068833, Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Bíróság, mint Cégbíróság.

Az www.ekisplusz.hu webshopban található tartalom az Ekis Plusz Kft. fizikai és szellemi tulajdona. A tulajdonos fenntart minden, a lap bármely részének bármilyen módszerrel, technikával történő másolásával és terjesztésével kapcsolatos jogot. A laphoz tartozó oldalak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik.

Az Ekis Plusz Kft. előzetes írásos hozzájárulása nélkül tilos a lap egészének vagy részeinek (szöveg, grafika, fotó, adatszerkezet, struktúra, eljárás, program stb.) másolása, másodközlése, feldolgozása és értékesítése. A látogató lap tartalmának egyes részeit kizárólag saját felhasználás céljából merevlemezre mentheti vagy kinyomtathatja, de ebben az esetben sem jogosult a lap így többszörözött részének további felhasználására, terjesztésére, adatbázisban történő tárolására, letölthetővé tételére, kereskedelmi forgalomba hozatalára.

Tilos továbbá az Ekis Plusz Kft. előzetes írásbeli engedélye nélkül a lapok tartalmát tükrözni, azaz technikai művelet segítségével nyilvánossághoz újraközvetíteni, még változatlan formában is.

A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. Az Ekis Plusz Kft. követelheti a jogsértés megszüntetését és kárának megtérítését.

A lapból értesüléseket átvenni csak lapra való hivatkozással lehet, azzal a feltétellel, hogy az átvevő

1. nem módosítja az eredeti információt,

2. a lapra utaló egyértelmű hivatkozást minden közlésnél feltünteti.

 Az Ekis Plusz Kft. pontos és hiteles információk közlésére törekszik, de a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal. 

 

18. Felelősség korlátozása:

A www.ekisplusz.hu web-áruházban történő vásárlás feltételezi a felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A www.ekisplusz.hu web-áruházban  semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

- Az interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat.

- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a www.ekisplusz.hu internetes üzlet akadálytalan működését és a vásárlást.

- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

- Bármely levél - függetlenül attól, hogy hagyományos, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése.

- Bármely szoftver nem megfelelő működése.

- Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

A www.ekisplusz.hu web-áruház bármikor szabadon megváltoztathatja bármelyik árát, vagy határidejét. A változás a www.ekisplusz.hu weblapján történt megjelenés időpontjától lép életbe.

A www.ekisplusz.hu web-áruház bármikor szabadon módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és/vagy magát a www.ekisplusz.hu web-áruházat, értesítési és bárminemű kötelezettség nélkül arra nézve, hogy megindokolja a döntés helyességét, a www.ekisplusz.hu web-áruház nem vonható felelősségre, ha így tesz.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható www.ekisplusz.hu web-áruházban. Bármelyik vásárló, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, nem jogosult vásárolni a továbbiakban.

Abban az esetben, ha a vásárló bármilyen formában megsérti a szabályokat, a www.ekisplusz.hu web-áruház szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

 

19. Adatvédelem:

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pl. futár cégek). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

Linkek

- Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség - http://www.nfh.hu/

- MKEH - http://mkeh.gov.hu/

Jó vásárlást, és kellemes időtöltést kívánunk áruházunkban!

 

Nyíregyháza, 2017. március 25.